Veelgestelde vragen
Stel zelf een vraag
Stel je vraag per mail of stuur ons een tweet!
@PulskensW info@pulskens.nlBestellen
Wat zijn jullie openingstijden? Kijk voor onze openingstijden op de nieuwspagina van deze website. Daar worden ook afwijkende openings- en sluitingstijden rondom de feestdagen vermeld.
Het lukt me niet om in de webshop de door mij gewenste producten te bestellen voor morgen, hoe kan dat? Worstenbrood kunt u na 15:00uur nog online bestellen voor een afhaalmoment op de volgende dag. Tot 15:00uur kunt u uw bestelling voor alle overige producten plaatsen voor een afhaalmoment op de volgende dag, ná 15:00 is het eerstvolgend mogelijk afhaalmoment voor een bestelling van producten anders dan gewoon worstenbrood de tweede werkdag na de besteldatum.
Wat zijn de bezorgmogelijkheden en tarieven? Kijk voor onze uitgebreide bezorgmogelijkheden op de nieuwspagina.
Productinformatie
Waar vind ik informatie over de ingrediënten, allergenen en voedingswaarden van jullie producten? Via de knop
Gegevens
Waarvoor worden de gegevens die ik invul bij het plaatsen van een bestelling gebruikt? Wij gebruiken de door ingevulde gegevens enkel ten behoeve van de afhandeling van de op dat moment door u geplaatste bestelling. Om die reden dienen de gegevens bij iedere nieuwe bestelling opnieuw te worden ingevuld.
Contact
Kan ik een spoedbestelling plaatsen? Als u een bestelling voor afhaling dezelfde dag wilt plaatsen kunt u het beste even telefonisch contact met ons opnemen. (013-5169201)